- Man skulle varit på affären




Men det är ju så låååångt dit, eller det är sån yrsnö ute, eller kanske
det bara är så att jag sympatitröttar mig med min dotter?

Vissa dansade tydligen på borden i natt hehe, det var betydligt lugnare
här kan jag lova, jag satt mestadels, varvade lite med liggandes framför
tvn, åt lite superäcklig färdigmat, och inte sån där smaskig som hamburgare
från Max eller något utan nåt inte gott från Felix....

Nä, nu ska jag bylta på mig lite jacka och tassa iväg till Godishuset, dags för
att köpa upp mig på en rulle snus tror jag, att vara utan snus är precis lika
hemskt som att vara utan Pepsi.... (och jag vet att på den affären har de så
goda burkar Pepsi, sånt som sitter hur bra som helst när man packar sina
ytterligt små krav-banankartonger)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: