- Känner mig som en duktig flicka idag




Fick ihop nästan allt jag hade skrivit på min shoppinglista,
lyckades nämligen slarva bort själva lappen mitt i allt, och
jag var med upp en sväng på lasarettet, lagade lite mat
även om den inte alls blev nåt vidare och nu sitter jag här
hemma.


Skönt inlindad i filt, lite knepig i huvudet men
det verkar gå ganska bra, notera ganska.


Blir en lugn, stilla, allrahelst datalös kväll för att försöka
undvika för mycket stimuli, som jag fick lära mig härom-
dagen, men det återstår ju att se hur det går, ett av mina
bästa sätt att koppla av är ju just vid datorn....


Hoppas ni haft en bra dag,
hunnit med att göra lite nytta
och ja, tror att jag lämnar det
så för kvällen!
1 Sara:

skriven

Mycket duktig! :)

Hoppas att din dag är bra, har gett dig en award på min blogg.



Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: