- Jag gjorde bort mig...... förlåt


I'm Sorry comment graphics




Även om man är vuxen,
mamma och egentligen
MÅSTE tänka bättre så
blir det så jättefel ibland..

En massa förlåt och jag ska verkligen
försöka lägga in hjärnan INNAN jag
startar käften
!


*skäms som en toka*
1 Jag:

skriven

Hej...VAd du än gjort så tror jag nog du blir förlåten =)...



Sen över till de jag skulle skriva...Jag ÄLSKAR dina kommentarer... De du skriver i massor är de jag tänker...Så sluta inte...Så skönt att få de orden av någon annan..än mig själv...O du är lysande på att skriva de hihi...



Sen vill jag inte alls att du ska sluta skicka kramar... Skärp dig inte ...



Hur skulle jag klara mig utan dig =)



Jag har nu i allafall pratat med min Janne <3 och inser att han o jag vi ser inga hinder i vår rellation...Vi ser bara möjligheter... Vi vet redan så mkt vi vill göra framöver...O tågbiljetter ska bokas... =) för detta är något vi båda vill.. Verkligen...

Han kommer till mig den 15:e o sen åker jag upp den 29:e... De känns som att vi båda är på samma planhalva...o de roliga är att även om vi känner varandra väl sen tidigare ...så finns de så mkt nytt att upptäcka... Underbart är de...O de bästa av allt... Jag litar på honom!!



kramis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: