- I natt jag drömde

nåt så ljuvt, underbart, helskruvat och allt utom huvudvärksskapande,
bevisligen, trots att jag verkligen inte brukar gilla norrmän........

Alltså, jag vaknar ju alltid med en stabil, explosiv, sprängande huvudvärk,
funderar om det hör ihop med ett intensivt drömmande, kanske nåt mysko
gnagande med tänderna (tror jag dock inte) eller kanhända några små
luriga anfall på natten....

I dag vaknar jag utan ont nånstans i hela skallen, minns lite vagt att jag och
den där överklassgubben från Norge hade blivit ihop?!! Han som bodde i nåt
mysko lyxhus med handmålade tapeter, bilar i Rolls Royce-klassen och en
väldigt annan stil än mig... 


 

(viktigt att notera är att det var den övergivne, gråhårige

norrmannen, inte den då "sexigaste mannen i Sverige", 1987

Sven Wollter utan storyn var liksom helt tvärsom som var "min" ...)

 

Nå ja, huvudsaken var väl att Rickfors o Alfvengren sjöng

sången och att gubbafan stämmer, och att huvudvärken inte

hittat hit än ;-)

 

 

1 Jag:

skriven

Stopp stopp stopp...Nu backar vi bandet tyyyyyyp NU!!!! Björkliden?? Liten dotter (hon som är 18 är de henne du menar??)!!! Vacker vårvinter...Nope, nej, icke... Har ska njutas av en underbar människa... Inte tillverkas barn!!! Kom ihåg de!!!



2 Pia:

skriven

då var det kanske hit huvudvärken tog sig. Men med en Citodon ner i svalget så försvann den! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: