- Hå o hej med farbror Frej


OM jag är trött?! Ehh, tämligen tom i kolan just nu och dags för en liten
paus innan middagslagning. Tur hade jag och fick handlat av dotterns
älsk, själv har jag bokstavligen legat i badrummet, jag är inte såååå
imponerad av badrum från 70-talet med MÖRKGRÖNA golv kan jag bara
summera. Sen att idioterna tillverkar så starka städprodukter att vissa
golv blir missfärgade, det är bara åt helvete...

Typ....

Jag har verkligen försökt meditera mig genom det här eländet, jag har
försökt fokusera på detaljer, lyssna på musiken, joddla med ett tag,
ja, använt mig av alla avledningsmanövrar jag bara kunnat lura fram
men jag vidhåller.............. vill INTE flytta en endaste gång till !!!

Tur man har en rar unge, hon äcklades totalt av mina lila russinhänder
och påstod att man måste ta en paus också så här sitter jag.... Jag och
de senaste avsnitten av Paradise Hotell. Jag menar, sämre kan man ha
det en fredagseftermiddag :-)

1 Barnens Hjältar:

skriven

Men tomma i kolan blir vi alla då och då ..jag blir det ofta ;-)

Unna du dig en härlig fredag nu och skit i skurmedel och 70-talsgolv

Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: