- Grupptv, inte singeltv!


Inte kan väl jag vara den enda som helt tappar känslan för alla
dessa tävlingsprogram. Jag menar allt viktigt som ju hör till....


"-Alltså den där Agneta, har inte hon väldigt mycket tandkött
och yttepyttesmå tänder?" (underförstått kan inte kärringen bli
gammal o ful snart eller??????)



åsså vidare...


Jag ledsnade alltså redan under första dansen, det var ju inte ens
kul att tantan Zytomierska hamnade mitt i blickfånget, eller nästan,
för jaha, jag visste redan att hon har fått större tuttar... Jag vet ju
allt om att hon är grymt lik Barbra Streisand i vissa vinklar och jag
är helt och fullt och fast med, övertygad om att hon, även om hon
mitt i allt råkar vara lik Lisa Nilsson, inte kan sjunga en ren ton...

Grupptv alltså.....

Kategori: TV

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: