- Grattis på nästan, snart, jättenära-dagen!


 

 

Hur var det nu det var, sådär på riktigt?

Inte är det väl nåt speciellt att fylla 18.

 

 

Men, om du har tråkigt alltså, så har jag

några tips här, alltid nåt som passar ;-)

 

 

 

(klickbar bild)

Till Umeå Dansimperium kan du gå och lära dig
Bugg Grundkurs och Bugg fortsättning 1 !





(klickbar bild)

I Burträsk kör de Guldsprinten, simning, japp!
Tävlingen startar kl 16, insimning kl 15!




(klickbar bild)

I Jönköping kan du gå en intensivkurs i tango för nybörjare!
Sammanlagt 10 timmar! Lördag, söndag och torsdag! :-)






(klickbar bild)

Vasakyrkan (vid Vasaplan du vet?)

Kl 19 Lördagsgudstjänst
"Jesus gör allt nytt"

Anton Sjöström, AnnaHelena Lindberg
Sång: Jonas Jonsson




(klickbar bild)


Bara 190 :-/ st och då får du kaffe och kaka på köpet,
kan du samla ihop fler kompisar än 30 så sjunker genast
priset med hela 10 riksdaler per person! Dansen börjar
redan 19 så du hinner ju hem i god tid också ;-)

Nä, nu måste modern genast i säng, hur tusan vrider
man om dygnet så katastrofalt????


Men löööööööööv lilla du, gissar att du snarkar
på allaredan åsså höres vi imorgon,

helt vansinnigt,
nu är det bara
6 dagar kvar!!!
1 Pia:

skriven

Tack för din härligt långa, läsvärda kommentar som fick mig att nicka jakande till texten om språket, fnissa igenkännande åt "fjortisspråket" och glädjas åt att du finns inom ett "ska-vi-ta-en-fika?-avstånd"!!! :o)



För några år sedan så sprängdes en bomb på tinget här i stan.. Jag var hemma sjukskriven då och satt och läste VK:s uppdateringar om vad som hände, timme för timme..



Glad för informationen men skitförbannad över att de på sina 4-6 meningars uppdateringar hade minst två stavfel. Herregud, tänkte jag, har de inte ens rättstavningsprogram i datorerna?? Blev till slut så irriterad över detta att själva "bomben" blev ointressant! ;o)



Då hittade jag adressen till webmastern och mejlade mina synpunkter till honom. Det tog 10 minuter, sedan var allting rättat, stavfelen borta!! ;o) Då kände jag mig väldigt nöjd!! Hahahhaha...



Ha en skön söndag!!!

2 Myh:

skriven

HAHAHAAHAHAH :D



förstår inte var du hittar allting :) helt sjukt!



LÖÖÖÖÖÖV <333

3 Sara:

skriven

Haha, det är ju helt UNDERBART! Vilka fantastiska evenemangstips! ;) (Umeå dansimperium har jag faktiskt varit verksam i)



Den där tråkiga 19-åringen funderar på att ge upp bloggandet. Jag är ju bara fööör trist har jag kommit på. Men om jag lägger ner kommer jag ändå fortsätta läsa din med glädje!



Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: