- Godmorgon!


Vaknade av telefonen, bästa starten på en dag är ju att vakna i sitt sovrum,
sängen är flyttad, vriden runt och mot en annan vägg och nedanför sängen
var en stoooor brun kletig fläck?

Ja visst ja, var ju fikasugen innan jag stängde igenom mina ögon i natt så
resterna, en macka med leverpastej placerad mitt i ett utspillt glas med Pepsi, som
jag hällde ut vid 7 snåret och somnade ifrån är det första jag sätter mina
fötter i...... Bläääää......

Gissar att kvinnan på fk får en helt vansinnig ny adress av mig också, även
om jag alltid kämpar för att låta helt klar i knoppen hur nyvaken jag än är
så brukar inget av det jag säger egentligen stämma...öht..

Ja, ja, ska lyfta på ändan nu, eller kanske ska vänta en halvtimme till, låta
medicinerna sätta sig ordentligt, åååhhh, alla dessa val.... Jag får alltså
sitta ett tag till om jag ska göra nåt "vettigt" :-)



 

Lite John Mayer och dagen känns så mycket bättre :-)

 

 

1 Madeleineslife:

skriven

Det finns inte mycket värre än att vakna till en telefon som skriker massa noter på morgonen!!!

Speciellt jag osm är så morgontrött...



Hoppas du kommer ihåg att ta han dom dig själv mellan alla kartonger... Men vet hur frustrerande det är att leva i kaos & man vill har ordning så fort som möjligt!



Styrkekram till dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: