- God morgon!


Iofs är klockan inte sååå lite men jag vaknade faktiskt före 10, och en
sväng före 8 också så jag har tagit mina tabletter i tid i dag igen!

Särbot funderade just på om vi inte kunde promenera till nån jädra
traktoraffär?! Nja, nu när jag äntligen har en bilburen ungdom i mitt
hem tror jag inte att jag vill gå mer, sätter mig mycket hellre och får
en glidarresa i gamm-Volvon :-)

Tanken är att det ska hämtas en sista laddning kartonger idag, jag har
ju tänkt mig att packa klart det sista också, utom sånt som man ju har
behov av själv
. Vill så gärna ha det mesta klart för jag känner att det
inte är så bra i skallen, bättre att ösa på innan jag börjar må än mer
apa..... (positiva tantan ....njae)

Men ni får ha er en trevlig lördag, kom gärna hit och laga en smarrig
middag om ni har lite att pyssla med
, vill INTE känner jag och den alltid
lika obligatoriska hamburgaren fick jag redan igår kväll vilket rent krasst
innebär att "färdigmaten" är färdigäten för helgen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: