- Fullt upp i dag


Har chockat både kropp och annat genom att vara riktigt havduktig idag,
bara lite yttepytte småplock hos modern iofs, men ändå, liiiiite nytta har
jag fått gjort, tänk om man fick tummen ur på samma sätt hemma..hmm..


Ivf så har jag promenerat en hel del, det är ju nyttigt, både uppför och
nerför vår beryktade "svingen", vare sig dödsfall eller andra olycksfall
under min tid på bron åtminstone.


Jag har analyserat mig gul och blå, en hel del röd också eftersom
att man inte alltid kan vara ense med sin trots allt nästintill avgudade
prattanta (ganska lämpligt va? en litentanta med en avgudad prattanta ;-) )
och jag har promenerat mig tvärs igenom mina gamla hemtrakter Mariehem!

Bara så att ni vet så heter Ica-affären på Mariehem INTE Ica Supermarket
utan den kommer alltid att heta ICA Raketen! (för oss som bott på Marie-
hem är det här viktiga fakta
)

Nå ja, nu ska jag bara innan maten startas upp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: