- Friday night





Funderar på att krypa ner men ......
jag är ju fullt upptagen med att....
eeeeeeeeeeeeeh....

jäsa

badet får vänta tills jag har tid helt enkelt :-)


(förresten, kärleksparet på minisemester
har det bara allra som bäst, om ni undrar alltså!)
1 A:

skriven

Finns inget som är så skönt som ett bad...!

2 Anna:

skriven

Sicken söt liten bild!! GISSA vem som snodde den..?! Hehe!

Ja du, men vill verkligen inte att dom växer...

Krummelurpiller... Finns dom på apoteket?? :))

När det gäller det andra, så jodå, ett visst DS har gått över gränsen för vad som är normalt, rätt och riktigt och jag sitter här och rustar för en tänkbar obehaglig situation, samtidigt som jag hoppas på det bästa... Tyvärr...

Kram och ha en toppenfredag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: