- Förresten, har gått i strid mot fk, gör tvärsom just nu, det ni!

What's Meant To Be






Ska inte babbla så mycket om det än, det är väl bara halvt
om halvt officiellt ännu, men här är en som INTE ska in i den
beryktade väggen bara för att man MÅSTE,


Jag har funderat, konfererat med både kropp, själ och min
alldeles egna arbetsledning så just nu god vänner, nu jobbar
jag för mig själv igen!
(och jag tänker inte vältra mig i nån
patetisk ågren över VEM som betalar VAD!!)

Jag KAN, jag ska fortsätta alldeles strax igen och jag DUGER
som jag är, tror jag ivf, och jo, nu när jag väl vågade klämma
ur mig det på rätt ställe så blev allt så mycket lättare igen

*pustar ut*

Så se upp där ute, snart är litentanta tillbaka ute igen,
kanske på en affär nära er själva, vem vet? Men innan
dess ska en himla massa liv hinnas med också, för det
är ivf en sak jag håller på att lära mig, lite sent kanhända,
men vad då, bättre sent än aldrig?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: