- Farliga ställen att hänga på nätet!


Nu pratar vi alltså tidstjuvar av en sån magnitud att det
är gränsfall horribelt, eller nåt......


Att fjanta runt på Facebook har inte varit min grej direkt,
men nu, nu har vi ju en alldeles egen släktgrupp, jättekul
och aj aj vad tiden rusar iväg när man sitter där!


Sen finns ju alltid Flashback, har man inte hittat nåt intressant
i tidningarna på år och dar, det kan väl inte bara vara jag som
konstaterat att det banne mig BARA är sorg och bedrövelse nu
när vi klev in i 2010?!


Jag vill ju hitta av något annat, något inspirerande, något som
ger mig en riktig inspirationsspark i ändan så jag kommer loss
och gör klart det jag ska och tittar framåt, mot den gula lägen-
heten som dotra så krasst konstaterade....



Nä, snälla rara människor online, blunda för mig, låtsas som att jag
inte finns så kanske, bara kanske, kommer jag mig in i köket igen :-)
1 A:

skriven

Skojar du, det är verkligen inte klokt hur oerhört mycket dyrbar tid man slösar (?) bort framför datorn! Ibland skulle man ju behöva en förälder som sa till en att skärpa sig!:)

Har skickat mail med lösen till den skyddade bloggen!

KRAM

2 Madeleineslife:

skriven

Folk är ju galna på facebook!!!

Dom sitter timme efter timme.

Nu är det ju det där farm wille & vad allt heter.



Jag har oxå facebook, men använder den till att ha kontakt med vänner som man inte ringer till & träffar.

Men inte är jag beroende utav den.

Det är bloggen då, men det är ju inte i närheten utav vad folk lägger ner på FB.



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: