- Att flytta...


www.nataliedee.com







Ungefär så är det ju...
jag tjatar om att jag flyttar och packar och fixar
men när det kommer till kritan så sitter jag mest bara
o nojjar mig över allt jag borde göra...

Var har min flytt-pack-tummen ur- förmåga tagit vägen?!

suck

nå ja,
har åtminstone handlat mat
och i morgon ska jag på apoteket

eeeh

flytten var det ju...

suck
1 Sara:

skriven

Å, jag tycker att det är så överjordiskt TRÅKIGT att flytta! Inför varje flytt bestämmer jag mig för att nu, nu ska jag banne mig sortera i kartongerna så att det blir lätt att packa upp sedan. Funkar bra den första kartongen, fine, men de ytterligare 819 kartongerna då?? Slutar med att jag blandar skor, läppglans, skolböcker, hundskålar, fotografier, termobyxor etc etc i en salig rör.. Sååå trist!



Keep up the good work! ;)



Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: