- Äsch, nu lägger vi oss!


Lite tempofattigt är det här nu, blev lite förvånad när jag såg hur mycket klockan var, klart
att man kan vara trött då ;-) Har slabbat runt med skurmoppen men inser att det behövs
hela infanteriet, inte bara slaska på utan vi talar dammsugare, Klorin och allt snuskborttagande
man kan tänka sig... Hmmmm, får jag ett till sms av det lyckliga paret tänker jag INTE kvittra
tillbaka, om inte ens badkaret är skurat, förtjänar man goa glada svarssms då? Nääää!

Ska ringa securitas i morgon, MÅSTE fixa låset innan jag tar hit min verkliga dyrgrip, helt
sanslöst att riskera sin älskade dator för att låset inte funkar... Det är ju trots allt en stad
vi bor i!

Nå ja, verkar som att särbot vill ha igen sin dator, vi ska plåga oss igenom en Johan Falck-
rulle, eller det blir väl mest jag, vissa här är tämligen utslut och jag går på högvarv, hoppas
det känns lika speedat i morgon (läs idag) så fixar jag resten av röjningen där borta på en
timme, max!

Ha det bäst, kör försiktigt ni som ska ut på vägarna, åsså tack modern för kycklingen,
den sitter inte helt fel just nu kan jag säga, kan det här vara lunchen då? Eller middag,
inte frukost igen väl?
1 Inspirera:

skriven

Hej

Du skapar ordning och reda läser jag.



Vill bara säga att info om onsdagens bloggeri ligger uppe nu på min sida. ;)

2 Daniel:

skriven

Ja lite ren å ordning bör man lämna efter sej!

3 A:

skriven

Haha, ja, datorn måste man vara rädd om! Den kan man inte utsätta för några risker!:)

KRAM

4 Madeleineslife:

skriven

Kör inte slut på dej själv nu!



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: