- Äntligen uppe i tid!


Även om det definitivt inte var av den allra roligaste anledningen,
boka läkartid till dottern och ivägskickning av särbo hemåt igen,
så kom jag ju upp före 8 idag.


Nu är allt som skulle göras, eeh, ok, vissa saker åtminstone, gjorda,
har letat fram min förhoppningsvis dundereffektiva fönsterskrapa på
sånt där teleskopskaft och disken ligger på uppblötning. Allt bådar för
hög effektivitet idag kanske?


Ska möta upp dottern på hälsovårdcentralen, nä, vårdcentralen känns
mer rätt
, strax före lunch och sedan räknar jag med att vara igång.
Nu blir det lite frukost här hemma, rester av kladdkaka och lite te, min
alldeles egna diet, HSLN, High Sugar Low Nutrition dvs, och titta runt lite
i bloggvärlden, passar bra en måndagsmorgon eller hur?


Förresten, visste ni att det är nya regler vad gäller hälso.....vårdcentralerna
from årsskiftet? Nu kan "vem som helst" öppna sin vårdcentral? Jag måste
missa bra mycket mer av nyheterna och lagändringarna än vad jag egentligen
skulle erkänna.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: