- Wake me up before I go.....


Ofattbart, otroligt, oviktigt kanhända, men ändå oerhört
frustrerande att vara så jädra knäckt...... Känner mig som
en sengångare, allt går i ultrarapid och om jag inte varit så
van vid det här hade jag somnat stående :-(


Sätter mig för att försöka läsa mig piggare, nåt som kan
fungera ibland, eller bara ösa på tröttheten än värre...


Idag hittar jag bara konstigheter, vad är det som händer
i min närhet? Vad sker eller hur skriver ni på VK, nåt är
det som är mysko...





Jaha ja, det kändes ju väldigt nödvändigt..... otroligt kreativt
eller totalt hjärndött! Måste väl erkänna att jag också vid fler
än ett tillfälle känt lusten att sopa till någon tjej, men aldrig har
jag väl kommit på ideén att använda just ett duschmunstycke...





Eeeh? Iofs så brinner ju både snöskotrar och bilar som facklor
numer men ska vi nu lägga till äldre kvinnor i det facket, känns
väl aningens sorgligt kan man tycka.... Måste leta lite mer, nån
ledtråd skulle väl VK kunna lämna?



Jaha ja.... eller hur var det nu? Kombinationen av min avstängda
hjärna med VK´s .... kreativa rubriksättare ger mig väldigt konstiga
bilder. Om jag ska vara schysst med er som orkat följa med hit,
jo, det finns en tämligen normal anledning


"- Det började brinna i kläderna på en kvinna som satt i en rullstol.
Tydligen rörde det sig om glöd från en cigarett som av misstag satte
eld på kläderna.
"


(jag tänkte mig ju alltså nån form av självantändning förstås....)


Om ni vill läsa mer så titta in här, notera att ingen av ovanstående
notiser handlar om själva hemstaden ivf utan vi får en titt in i livet
i både Vännäs och Storuman ;-)


Nä, nu ska jag logga in mig på Bloglovin, hoppas, hoppas att nån
av alla bloggar jag följer har mycket bättre inlägg än det här!



Förresten, vill ni följa mig,
klicka på bilden nedan så
blir ni ovillkorligt uppdaterade
om när jag har svamlat iväg,
igen....


bloglovin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: