- Vi har blivit med router!!


 

 

Snälla, snälla

skriv inget om att den är värdelös eller kass

eller hopplös att installera (eller vad det nu heter...)

 

Jag pratade med den trevlige, väldigt unge.. killen på

Kjelle m sällskap och förklarade hur läget var,

jag är hjärnslö, alltså, prata med mig som du pratar

med en vägg, och jag behöver nåt enkelt som kan

fungera...(och är billigt!) och jo, han tyckte nog att jag

skulle kunna få till det här.

 

 

Jag får tom lämna tillbaka den om jag inte får ihop det hela...

Bra deal va? ;-)

 

 

Som tur var så har inte dottern nån dator här ikväll,

för idag hade varit förenat med ren o skär fara om jag

skulle försökt mig på att göra ett dyft utan jag satsar på

att kanske vara lite mer skärpt i morgon.....


(tänkte använda mig av en svärson om det skiter

sig totalt, fast jag har iofs inte frågat ännu....

hmmm, blir alltså mer korrekt att skriva att jag

tänkte fråga en viss svärson, eller älsk alternativt

"prinsen" som hon numer kallar honom hehe)

 

 

Ok, 399:-, värre kunde det väl ha varit eller hur?

 

1 A:

skriven

Oh, då kanske du kan förklara för mig vad man har en sån till. Jag är lite trögfattad jag med, i alla fall vad gäller all ny teknik, så jag har inte lyckats förstå vad man har en router till. Och jag är så nyfiken!!!!:)

KRAM

2 A:

skriven

Aha, nu känner jag mig faktiskt riktigt upplyst! Ett mysterium är tack vare dig löst!:)

Ja, det är helt galet faktiskt när halva sthlm ska med samma buss! Man inser inte hur oerhört mkt folk det är som är ute och åker om morgnarna förrän sånt här händer. Det är ju mkt folk även på t-banan under rusningstid, men det märks inte på samma sätt ändå. Har ju varit väldigt få bussar ute också, pga den extrema halkan, så de har inte riktigt vågat sätta in alla som finns. Imorgon ska de tydligen dra ner lite på reguljärtrafiken och ta bussar därifrån som ersättning för t-banan, men då lär det ju bli kaos på den fronten också...

Jag är rätt bra på att ta på mig varmt, eftersom jag är extremt frusen av mig. På huvudet har jag pälsmössa och nu har jag även plockat fram termobyxorna, som är det skönaste som finns när det är kallt. Lär inte kunna röra på mig när jag är färdigpåklädd imorgon:) Ändå föredrar jag när det är riktigt kallt framför när det bara är några minusgrader och det är fuktigt i luften. Blir så råkallt då och jag fryser ännu mer. Men det värsta är ju när man står still och bara väntar. Det är inte så skönt för fötterna...Får väl gå till fots imorgon om det skulle bli för mkt väntan. Har tre hållplatser nu när jag är hos min mamma och det är ungefär 3-4 km. Bara jag inte mår dåligt...Min mage har varit konstig igen nu under kvällen och strular den så lär det bli jobbigt...

Jobbigt när det är medicin som gör att man känner sig sådär! Då finns det liksom inte mkt man kan göra åt saken! Irriterande! Men är det bara i början som det blir så, eller försvinner biverkningarna när du tagit medicinen ett tag?

Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: