- Vi blir nog sittandes inne i dag brrrrr!


(upplevd temperatur 13-18 idag -30)



Det är lite för kallt för att aktivera sig idag, efter morgonblosset i nästan
-20 grader upptäcker vi att nääää, vi vill inte ;-)


En sak som är intressant är dock den här, varför envisas folk med att
ringa till en "tidigt" på helgmorgnar? Alla som känner mig VET ju att jag
sover så länge jag bara kan... ALLA som känner särbot vet ju också att
han är exakt likasamma.....


Nå ja, vi förlåter väl dansken i byn då, klart att getterna ska få riset efter
särbots avverkning av skog, det är ju självklart och ok då kära svägerska...



Du får väl ringa o babbla med mig då,
men kanske ni kan invänta 12-slaget?




Jag menar bara att nästa gång ni vill något,
kanske plinga liiiiiiite senare, kanske?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: