- Saved by Second Life! (again)


 

 

Skulle vilja en himla massa just nu

men det är som det är,

just nu alltså!

 

(varför jag tjatar om det går över mitt

förstånd, antagligen skäms jag en hel

massa men det är som det är och då

får man gilla läget.....)

 

Men det är ändå konstigt vilken bra avledningsmanöver

datrande är, här sitter jag, babblar på chatten och glömmer

helt bort allt skit, och kanske är det snart över igen?

 

 

Tänker låtsas som det ivf, behöver inte kliva upp,

struntar i att baka de där baguetterna just nu utan

jag väntar nog en timme till, så länge det finns trevliga

människor att bubbla med går allt bra,

tom avdomnade läppar o tunga,

skelögdhet och gungfly under fötterna!

 

1 Sara:

skriven

Gilla läget var det ja.. Hur tusan då?? När man har fullt upp med att överleva, förväntas man då gilla läget??! Inte ens chans. Acceptera läget? Knappt, tål att jobbas på...



God natt på dig!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: