- Saker som kan strula när man har flyttat....


ser också oftast till att strula......

Nu sitter jag här, fått mina nycklar, packar ur kartonger för brinnande livet
och tänker att ok, nu ska jag kolla av hur nätet verkar...... Nähä, inget bred-
band här inte...

Men då ringer jag och kollar upp det, snipp snapp liksom, men nähä... Ingen
telefon heller, där får man för att man envisas med att vägra dongelsurf och
tjurar vidare med vanlig telefoni också.....

Så just nu lyssnar vi till bredband2's underbara telefonsvarare, eller ja, den
eviga ramsan som snurrar på om och om igen medan jag köar..... Gav helt
enkelt upp Telia, finns inget jag blir så förbannad på som deras kösystem,
alltså förnedra dig under desperat försök att ens få idioterna där att förstå
VAD problemet är och sen stå ut med evighetslång väntan...där också....

Skit också, minst sagt.... för nog är man ganska beroende, av både surf och
telefoni..... Får väl gå tillbaka till köket och fortsätta röja kanske, inte bara
sitta och bli rasande i väntans tider...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: