- På tal om svärmodern och klassfrågor, pratar ledvärk alltså


Har inte tänkt ösa ur mig  hälsoinlägg idag, lovar, återigen, men
eftersom att svärmora precis i dagarna fått sig en ny knäled så
kändes det här inlägget i DN väldigt aktuellt!


Ska det verkligen bli såhär jädra illa i dagens Sverige, nedskärningarna
inom vård och medicin når hela tiden nya bottenrekord och senast i spar-
ivern drabbas nu människor med artros, dvs ledförslitningsbesvär!


Genom att påstå att dessa glukosaminpreparaten INTE är kostnadseffektiva,
där kan ni bara kontakta mig så ska jag plocka fram flera personer som bevis-
ligen haft stor nytta, och därigenom givetvis även glädje, av dessa mediciner
så får alla med den här värkproblematiken äran att betala för SIN medicin
alldeles själv, helt i moderaterna anda!



Det patienterna nu kommer att få betala för sin
medicin är 600,50:- för 180 tabletter.......

Antar att det handlar om samma fd "sjuka" som
numer ändå helt mirakulöst blivit friskskrivna enligt
våra nya regler.........


Vad lämpligt, nu kan vi börja tala om rena förtjänster,
inga pengar TILL de fd sjukpensionerade/sjukskrivna
men däremot en STOR slant tillbaka, smart tänkt.....



Som en liten notis kan jag skriva att jag själv var på väg
att testa av samma preparat, det var då FÖRE de flyttades
från hälskosthandeln till apoteket pga deras medicinska
egenskaper..... hmmm...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: