- Nu är bollen i rullning!


Fick mina samlade dokument från fk idag, måste bara säga att det
blev en enorm lyckträff med min nuvarande handläggare, jag lämnas
inte åt gamarna utan här byggs det upp dokumentation i mängder.

Fick hela bunten hemskickat, blev väldigt nöjd med hur hon har samman-
ställt allting, hon tänker verkligen till innan hon skriver och så här korrekt
jag aldrig blivit behandlad förut. Alltså, jag känner ett människovärde
vilket inte alls är någon självklarhet i dessa tider!



Kan bjuda på hennes frågeställning angående mig och min
hälsa, vill inte skriva ohälsa utan såhär ser det ut helt enkelt:

" Inför fortsatt rehabilitering, eventuellt diskussion om stadig-
varande sjukersättning behöver det medicinska underlaget
kompletteras.

- Helhetsbedömning, fullständig status?

- Kan litentanta återkomma till del respektive
heltidsarbete? Vilken omfattning är lämplig?

- Finns vissa arbetsuppgifter, moment, branscher
som bör undvikas undvikas utifrån de medicinska
sjukdomar litentanta ha? Vilka i så fall?

-Övrigt att beakta inför fortsatt medicinsk och yrkes-
inriktad arbetsrehabilitering?

- Vilka insatser krävs för att litentanta skall kunna
återgå i arbete i så hög omfattning som möjligt? "


Jag sitter bara och är tacksam, tänk att jag har funnit två
väldigt kompetenta människor att jobba åt mig? Så här
mycket flyt har jag aldrig haft under tidigare år och nu ska
jag bara försöka mig på att slappna av, låta de som är
anställda göra sitt jobb! Tids nog får jag ju besked ändå
och innan jag fått veta något fortsätter jag bara att nervöst
trampa omkring här hemma, mitt jobb!

Ta hand om er, måste rusa i säng för
nu är klockan mycket, ska kliva upp
halv sju i dag bitti så det blev lite för
få timmar...


1 Inspirera:

skriven

Hej

Hoppas du har sovit gott!!??



Jag länkar till dej från mej idag



//kram

2 Pia:

skriven

Skönt att du fått några som vill jobba för DIN sak!!! Härligt!

Sv: Ja, vi har kollat Öbacka.. Nybygget går bort helt, herregud vilka priser.. Tanken är ju att gå i vinst lite grann, satsa lite av pengarna på oss.. att vi ska få en nystart.. Finns du på FB? Sök upp mig där om du vill..

3 kristina:

skriven

Haha, ja - att ha två personer till hjälp är inte helt fel och vad pengar de lägger på dig nu!

Min ringde upp mig, sade att han skulle skynda på mitt fall och att det var sista gången han ville se mig där:)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: