- Muskler alltså, jag har fått muskler!!!



Myspace Graphics



Fast inga som direkt syns
eller kanske riktigt märks
men om man står och flexar
(eller som i mitt fall flaxar!)
så ser man faktiskt en jädra
skillnad mot det där 40-års fladdret
som fanns där för ett år sedan ;-)

Grejen är dock att jag samtidigt fått ena
jädra lååååånga tuttar, en hel drös med
TJOCKA svarta hårstrån lite här och var,
ofta kring den där "äckliga" bröstvårtan
som den mest krisande morsa to be jag vet,
Katrin Zytomierska beskriver det hela och
hmmm, ja, bredare blir jag om ryggen som
vanligt när jag börjar lyfta igen...

MEN,
fakta kvarstår,
musklerna har återvänt i ett sakta mak,
alldeles gratis, varken kostat min arbetsplats
ett enda öre, herreje, jag är ju gratis ni vet,
och jag har inte behövt infinna mig på ett enda
hemskt gympass eller dra i en enda mojäng i
hemsk, utseendefixerad lokal!!
(o vi har inte en enda spegel heller,
bara det va? men musik har vi, tre olika
sorter just nu, SAMTIDIGT.....hmmm)

Jag kör den gamla och riktiga vägen,
jag arbetar med min kropp :-)


hehe, antar att det är helt
ute numer men det skiter väl
jag i, tuta o kör så länge det
håller, snart ett-års jubileum,
Go tantan go!!!

1 Magda:

skriven

Tack...för välkommnadet =) De är så skööönt att vara tillbaka...



Så du har fått muskler...Hääärligt!! Jag har fått känna av mina muskler i rumpan i helgen... Hmmm om jag säger så...Bowling!! Sablar vad jag får tränigsvärk i baken när jag bowlar!!

2 Muskler:

skriven

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: