- Mitt bidrag till Alla jädra hjärtans dag, ok?

 

 

Den här tantan är ingen romantisk sak men när man väl

hittar av sina gamla smörfavoriter så blir det ju allt liiiiiite

varmt i hjärteroten ;-)

 

Ta hand om er i dag,

var snälla med varandra

och framförallt,

 

Cherish the love you have!

 

"Let's take a walk together 
near the ocean shore

hand in hand
you and I.

Let's cherish ev'ry moment
we have been given

for time is passing by.

I often pray before I lay down by your side;
If you receive your calling before I awake

Could I make it through the night?

Cherish the love we have
we should cherish the life we live

Cherish the love
cherish the life
cherish the love....."


1 Pia:

skriven

Kram på dig på Alla hjärtans Dag!!

2 Thalina:

skriven

Fin musik som jag tycker om.Önskar dig en jättefin alla hjärtans dag kram Thalina

3 Magda:

skriven

Jag håller faktiskt med dig... De är mer harmoniskt... Men jag är så van vid kaos o berg o dalbana... Detta känns bra... Men när jag läser mina inlägg känns de tråkiga... =) Gud så tokigt... Men sanningen är att jag njuter av att få lite harmoni o lugn!!! Så för mig är de inte tråkigt... Bara underligt... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: