- Missa inte Solsidan på tv 4!


Givetvis har jag missat de två första avsnitten av Felix Herngrens nya
komediserie på fyran men tack vare Madeleines Life så tittade jag in på
tv4Play där jag åtminstone hittade av avsnitt 2, helt underbart!


De har lyckats samla en massa av Sveriges bästa skådespelare,
komiker som Felix, förstås, och en favorit Mia Skäringer, Johan Rheborg
och Josephine Bornebusch bland annat! Titta och njut av igenkänningsfaktorn,
den är hög om du som jag tillhör den "vuxna" generationen ;-)

Bjussar på två goa repliker från Mia till maken Felix efter ett
massivt missförstånd, minst sagt.....

- Du, jag känner mig inte sådär
görfuktig just nu!

- O vet du vad du är, du har nån
sorts tvångstanke om att du alltid
måste bli kåt när vi har bråkat eller?!


Hehe, den som hade såna kommentarer på lager när det är skarpt läge va?


Här kan du se avsnitt 2,

Solsidan
1 Anonym:

skriven

var gärna med i tävlingen i min blogg:)

2 Madeleineslife:

skriven

Hahaha, jag har sett båda programen, eftersom jag tittar på Let´s dance så är det svårt att missa. Då det går mellan i pausen.

Men det är rätt sjukt, men man har rätt svårt att inte titta heller bara för att det är så sjukt. Men det är ju mycket bra jämfört med det som gick förut som jag för stunden har tappat namnet på... Hmmm jaja, det kommer sen. Det handlade om knäppa människor, som var överkåta bla.. Hjälp! Nu kommer jag inte kunna släppa det, ligga vaken hela natten :(



Sv: helt sjukt vad Jenny såg ut! Mars människa!! Vart ska det sluta??!!



Tack, gillar djur. Får aldrig nog av det tror jag. Men jag är ju däremot väldigt social. Men kan tycka det är skönt med djuren som man har sällskap av dom dagar man ligger & inte orkar med människor men inte vill vara ensam.



Hoppas det blev fint med blommorna..

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: