- Men OM det smittar eller?!




Här sitter jag, kom upp ur sängen kvart över 6,
herregud alltså, känns hur bra som helst när man
börjar klockan 8!!


Eller?

Har lyckats få ihop hela 3 h 45 min sömn i natt då,
kanske är aningens lite ändå, men det var ju liksom
lika bra att agera när smset ändå kom.....

Ja, dottern har visst lite problem på sin sida stana men
jag tror att lösningen får bli nåt i stil med att hon kommer
hem, är inte så enkelt att skicka in gubben mitt i smeten
med en laddare (som jag inte riktigt hittat ännu...)


Förresten, mitt vänstra öga är liksom alldeles rött,
kliade som tusan igår och efter att linsen plockats ur
gick jag lös med allt jag hade...

-Riiiiv, klia, gno, jädrar i min låda vad det kliaaaaaaaar!


Nu ser det ut som att näthinnan (nåt genomskinligt, ytligt
tjafs) ligger i en hög nere i vecket/påsen under ögat...
Ett öga rött är nästan en underdrift.....

Det är måndag morgon o mitt öga känns så tungt....

(vad som smittar? tidigt uppvaknande förstås!!)
åsså kanske ögoninflammationen....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: