- Men gomorron VK....


Eftersom jag var så kaxig och kände mig tvungen att driva med lokalpressen
alldeles nyss måste jag bara lägga in det nyaste på idiotiska rubrik-fronten,
eller vad säger ni om den här:





Alltså, en annan har inte ens fått en kebab på Järnvägstorget....
Bra eller anus, rubriken alltså?
(vill du läsa mer så bara
klicka på bilden)


Lovar att släppa ämnet nu, ger mig, pausar,
nu är det bara jag och Satchmo som gäller,
tänkte låssas som att det faktiskt är en
underbar värld,
hakar ni på?





1 Inspirerar:

skriven

Hahahaha du ä la skön...;)

2 Monica:

skriven

Ja här fick man ett gott skratt! Det behövdes..även om det nu spänner i halsen..bankar i skallen. Dessutom är låten grym..har haft den i min frendstone på mobilen förut..ska nog kanske lägga in den igen..piggar upp och ger energi! Just nu är det Var nöjd med livet som spelar;)! Kanske irriterar..men då mår dessa inte så bra.:):). Mågottkramen

3 Sara:

skriven

HAHA! ;)

Dina små inlägg är för härliga!



Kramen på sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: