- Ljuset närmar sig!





Tog mig en sväng runt bloggarna och inne hos Caroline hittade jag
en länk till prognosen där man kan följa soltiderna, hur härligt är inte
det att faktiskt kunna se hur ljuset sakta återvänder till oss här i norr!

Är du nyfiken på att se vad som händer hemma hos
just dig så klicka bara på bilden så kan du välja din ort.



Det kändes helt rätt att ramla över den här sidan,
har just pratat med ep-sköterskan angående mitt
pågående medicinbyte. Det som skulle fortsätta
att anpassas nu i fredags... Hon hade träffat min
läkare i korridoren i fredags och han sa då att han
skulle ringa mig....

Såhär nästan en vecka efter kan jag ju inte direkt
påstå att han gjort det, om jag blir trött? Jo, o sen
ger nån grad feber resultatet tårar också, fan att
man ska vara så utelämnad till en och samma läkare
när han bevisligen ger fullständigt fan i allt, snart tar
jag ett eget initiativ och börjar nedtrappningen på
egen hand.....

Meningen med det här eländet var INTE att jag skulle
stå på ännu en sort, jag hatar att det alltid ska strula
och jag kommer att akta mig noga innan jag nånsin
godkänner någon av hans ideér igen.

Jag är hans patient, inte hans högst personliga experiment!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: