- Litentanta goes Glamourama?



Ett bra sätt att bara slappna av hjärnan verkar ju faktiskt
vara att fånstirra på den där.....skiten? Glamourama

Herreje, jag är tråkig, jag är ödmjuk, jag är ...gammal?
Iofs bloggar jag men sen är det kört för mig, sanningar
som "Blondinbellas" ahaupplevelse angående Bloppisar
är liksom alldeles för självklara...

" -Aha, så bloppis är en loppis fast med bloggare?"

Nå ja, jag kan alltid sitta och skratta,
det verkar helt klart ligga på den nivå
som är lämplig för mig efter några timmar
på jobbet.....


Nå ja, nu är det dags att byta om,
leta reda på tändstickor och strama
upp knuten.. (min variant av quick fix)

Middag hos modern väntar,
ha det bra!
1 huvudbrydd:

skriven

Ja, nu var det ju så här att jag ville kommentera Eric-inlägget, men det fungerade inte. Men det går ju lika bra här. Jag håller fullständigt med dig vad det gäller Eric och hans falcett sång. Helt underbar version av Agnes låt.

2 Sara:

skriven

Haha, wooonderful!! :D



Kramen på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: