- Liten Darin stjäl ständigt tantans hjärta...


 

 

Det känns som att han är grannpojken, som jag tjatat om hela

kvällen o särbot inte alls greppar vad f-n jag menar hehe!

 

Han kom, liten, livrädd och sådär lagom falsksjungande,

NU, en himla massa år senare är han ju fantastisk,

eller vad säger ni?!!?

 

Givetvis kan man inte hitta av nån video från kvällens

tävling men jag väljer ett av hans allra första framträdanden

i Idol 2004, liten blev stor, precis som det ska vara!

 

Och jo, dotra, jag röstade tom TVÅ gånger ikväll,

o se på tusan, han gick ju vidare också ;-)

1 Pia:

skriven

Ja, jag minns Darins audition inför Idol.. Redan då märkte man att "där finns potential"!!! Han var bra igår, men jag gillade Cruzified Barbara bäst. :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: