- Kom igen, nu sprider vi Sticky hand man!


 

 

"Att göra och sprida filmen var en del i ett projekt för att undersöka hur sociala medier påverkar

människor. Målet var att göra en film som så många som möjligt skulle lockas att se.


Innan de satte igång med produktionen spenderade de därför ett antal timmar med att analysera

hur filmer sprids via sociala medier, vilka klipp som blir populära och vilka som inte blir det."

 

Läs mer här, våra exeptionella studenter tänker till,

faktiskt ganska häftigt, men nu tar vi i och hjälper till

att sprida alltihopa, visst hakar ni på?

 

Visst har de gjort ett bra jobb, snygg film

Matilda Höglund, Cajsa-Tora Hermansson, Linus Langels,

Niklas Lundberg och Sara Nygren!

 

7 723 visningar just nu!

1 Anna:

skriven

Hehe! Nu tycker jag att vi ska vara realistiska...

Eftersom jag numera vet hur du ser ut IRL, så tycker jag att du ska "snap yourself out of it" eftersom jag med min egen 20/20 vision sett att du är APSNYGG och som det ser ut, så blir det nog en månad eller två ledig i kalendern och miss september skulle nog bara bli glad över ditt sällskap... flirtar hej vilt

So... Vad säger du, din lilla tant..?? Hehe!!

Kramen på sej!!

2 A:

skriven

Går inte att kommentera på inlägget ovan...

Själv tyckte jag det var rätt så nedslående att läsa tidningsartikeln...Blir så ledsen när jag läser att en så ung människa är så sjuk. Livet är verkligen orättvist! Men naturligtvis är det fantastiskt att hon ändå kan glädja sig åt det! Och ofta är det väl av nån anledning just så att man inte börjar uppskatta det riktigt fina med livet förrän man är med om nåt svårt. Märkligt det där! Tänk om man kunde uppskatta det man har innan det tas ifrån en, det vore onekligen smartare av oss.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: