- Kanske skulle jag lufta mig en gnutta?


Om ni bara anade hur jädra mycket jag behöver nån som kickar igång mig,
eller åtminstone ger mig en kraftig vitamin(eller nåt)-injektion så jag tar mig
UT i det härliga vädret!!


Fredag gör jag ingenting, ingenting, ingenting...... Lördag kanske jag ser mig
lite omkring, lite omkring lite omkring...Söndag är jag tvärförlamad, måndag
startar veckan om!


Bla bla bla

Hur som helst så är då en tvätt i gång, jag har, peppar peppar, bäddat och
än så länge inga ögon som snurrar runt, runt i skallen.. Ska jag masa mig ut
ändå?

NÄ, nu kom jag ihåg, det är ju sjukan
som gäller idag, hälsa på svärmora
med sitt "nya" knä!

Då behöver jag ju inte ta mig nån
promenad, skönt, allt löst :-)


1 A:

skriven

Det är helt klart lättare när man har nån som kickar igång en! Här är vädret tyvärr inte alls härligt...

Kram!

2 Maria:

skriven

Fin blogg. Hoppas du får en bra helg och att svärmor piggar på sig :)

/Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: