- Ja just ja, Blogg är totalt värdelöst!!!


Vet inte exakt hur länge den har krånglat, det verkar dock
vara ett allmänt problem hos oss korksmäckar som envisas
med att hänga kvar här på den absolut minst stabila blogg-
plattformen.......


Jag saknar mina kommentarer, tackar och bugar för er som
trotsar elementen och kommenterar på de ställen som ju går
men måste erkänna att jag kommer i total otakt då jag ju
sitter här med mitt nollställda minne...


MEN, jag försöker komma i takt, lovar och i väntan på att de
ska korrigera ännu ett problem så kan jag inget göra dessvärre....


Skiten funkar helt enkelt inte....

1 Magda:

skriven

Hej Tanten...=) Jag har haft lite datortrubbel

=(...Så jag är helt datorlös!!!! Man kan ju bli galen för mindre!!! Men nu sitter jag i Kiruna... =) Hos hjärtat...O han har ju en dator!!! =) =)...Men duuuuu!!! Vilken idé... Givetvis ska ju du vara med om du vill...De skulle ju vara hur roligt som helst=)... Fundera lite mer... Har börjat samla på mig lite prylar ...O fotning kommer ju att ske inom 2 veckor!! Men är du med så riktar jag in mig på den tid du kan!!! Kramis på dig...=)

2 A:

skriven

Tror nog att alla bloggställen har problem till och från, mer eller mindre.



Usch, vad jobbigt att inte få tugga på flera veckor och bara få äta flytande!! Speciellt om aptiten fungerar som den ska! Skulle nog bli tokig...

Jag har inga problem med smakerna på dryckerna. Har choklad och banan och de är helt okej, problemet är mer att magen protesterar när jag klämt ner en hel dryck. Köpte din dotter dem på apoteket? Jag har fått mina hemskickade, så det har stått en hel kartong utanför min dörr lite då och då. Sen har jag fått betala 200 kr och resten har landstinget betalat.

Kramar!

3 Sara:

skriven

Hmm, märkligt!

Hoppas du har en häääärlig helg!



Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: