- Ja herregud, hur "hör" ni KG Abramsson?


Jag tänkte helt strunta i den här historien, kände mest att det verkade
helt hjärndött sagt helt enkelt men sen blev jag ju nyfiken när jag såg
samma artikel inne på DN, VAD är det som händer i Vilhelmina egentligen?




 

Jag själv hör bara en väldigt osmidig karl, så jädra onödigt,

korkat formulerat och gränsfall gubbsjuk kommentar har väl

INGET hemma i politiken att göra?

 

Men sen är det liksom inget mer.....

 

Tills den oerhört upprörde centerpartisten snor ihop det hela

till ett överfall, ett övergrepp mot hela kvinnligheten och ett

hot om misshandel inför öppen ridå....

 

*gäspar*

 

Jaha, ok, Vilhelmina är som Vilhelmina är,

och merparten av alla mindre samhällen i

vårt avlånga land....

 

Tyst med er, hela drösen,

tänk efter innan ni öppnar truten

nästa gång och du KG,

det finns ju gränser för hur korkad man

får vara på en o samma gång dock!!

 

Att efter en sån groda hiva ur sig det

du gör,  bra eller anus??

ANUS

med stora bokstäver

 

*gäspar*

 

Nä, nu hoppar jag i badet,

lev väl, typ...

1 Sonja:

skriven

jag fattade inte ens vad han gjorde fel.



har försökt .



onödigt, klantigt, javisst. men mig gled det fullständigt förbi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: