- Har våren äntligen kommit? Jag menar trots Jenny Silver och allt....


Första morgonen med solsken, det är en ljuvlig dag med
vårkänsla i luften och vilken ljus lägenhet vi har skaffat oss!

Kanske är det mycket lovat att säga att det blir promenad
idag, vi är en lat kombination, jag och särbot, men ut ska vi
ivf. Jag införskaffade mig diskborste i går men än ännu viktigare
borste saknas ännu....en sån som man verkligen inte saknar förräns
det inte finns...




och då, på tal om skit alltså,
så hoppar jag direkt över till gårdagens
melodifestival......



Det måste ju vara nån mer än mig som plågat
sig igenom Mars Attacks väl? En av, i mina ögon,
de absolut sämsta filmerna hittills!


Hur de fick in så många stjärnor som de trots allt
fick i en och samma tragiska film är otroligt,
men nog tjötat om den rullen,
kunde bara konstatera att banne mig
var inte Jenny Silver med där också?!


(om du inte sett filmen, klicka bara på "Jenny"
ovan för en liten trailer, annars kan du ju bara
avnjuta hennes underbara snutt och fantastiska
koreografi här nedan...)




 

 

Ha en underbar dag nu, passa på när solen skiner

och du, dotra mi,

KLÄ PÅ DIG ORDENTLIGT,

ok?

löööööööööv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: