- Gomorron!




Nog är det så att man sover igen timmarna man missar under
veckan på helgerna..... Gääääsp o nej, jag har inte sovit till nu
men hon passerade ju 12 innan jag slog upp mina grönbruna!

Idag snöar det, igen, och tack kära snöröjande rishög till
traktor, som jag har gnällt över denna traktor alltså haha!

Hjulbasen (eeh?) alltså bredden mellan hjulen och själva
bredden öht är ju helt absurd, det är knappt han kommer
in mellan husen här.. Skottningstekniken är mest att skyffla
snön framför sig, skapa högar och tappert försöka få bort
dem från marken...

Allt resulterar i en knölig väg, värdelöst skottat och ja, om
ni såg parkeringen skulle ni undra om denna karl är helt
eller delvis synskadad.... (f´låt kära särbot men du har ju
faktiskt sett hans mästerverk....)



Vad han har valt att skotta med? En gammal
skruttig BM 641, en sk baklastare som är
mer än livsfarlig att använda i ett bostads-
område där det faktiskt bor och vistas barn-
familjer.... sikten är banne mig obefintlig både
framåt och bakåt....
suck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: