- Förresten, bäva månde Sundsvall!




Vissa är ju iväg på romantisk
2-år jubileumstripp
http://publishme.se/351516/entries/article/new/till den andra stora staden i
Norrland...

Akta er därnere för tusan,
ser ni nåt gullepluttigt
"dyngkärt" par i krokarna,
då kan det vara dottern m älsk
och man vet aldrig vad som kan hända ;-)

Nä men seriöst, jag hoppas ni får en
underbar helg, att shoppingen blir lyckad
att det finns nåt mysigt ställe att hänga på
och att allt blir så där myyyyyys som det
bara kan vara när kärleken blommar och det
snart är vår!

Lööööööv från morsa o svärmora!
Ta hand om er!

1 Magda:

skriven

JAg är fortfarande i chock!! Trodde faktiskt inte att jag skulle få jobbet... Jag visste att jag var rätt kvinna...Men jag är så van vid att de inte blir som jag har tänkt!! Men jag tänkte faktiskt inte att de var ett nederlag...jag tänkte de finns fler jobb!!! De ser dock ut som att vinden har vänt... Jag är kär... Jag har fått jobb... Mina barn är friska o jag är frisk... Mer o mer sällan får jag mina riktiga "down" perioder... De hänger på mig själv... Jag vet... Men sanningen är ju att jag ser positivt på livet igen... Till skillnad från för drygt 1 år sedan... Ganska overkligt att se tillbaka på hur dåligt jag mådde...

Nu ser jag saker som hinder som måste gå att övervinna!! Inte som oöverstigliga!!! Oj oj oj...vad de känns som att jag har kommit långt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: