- En totalsågning av melodifestivalen...


Jag gillar INTE Dolph, trots att han nu ska vara norrlänning o allt, liten
fröken Meltzer..nja och lillrumpan Zelmerlöw är nog aningens för smörig
för mig.... och ung...

Men jag gillade Linda Pritchard och Pain of Salvation, det gjorde jag och
njööööt gjorde jag när "Singel"-Frispråkarn flög så det skvätte om det :-)

Men nu har det alltså börjat,
igen, säger samma sak om
OS som jag säger om vår
Melodifestival

-Herregud, det är ju jämt och ständigt!

Nu ska jag surfa loss lite,
piggnar på mig minut för
minut, bådar gott för morgon-
dagen!

Åsså hittade jag äntligen soprummet,
stor bonus när man samlat på sig en
par, tre säckar här hemma :-)

o vet ni vad?

Här är det inte alls samma bökiga
sopsortering! Underbart, bara mat
och sopor!


(tänk att man skulle bli lycklig över en sån simpel sak va??)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: