- Dagens visa!





Det här kan man få höra bakom ett smörpaket på mitt jobb,
snälla, skratta inte högt för det här är blodigt allvar,
jag menar, sjunga kan jag inte men med två olika radiokanaler på gång där
inne ska ni veta att det är en bedrift bara det att få ännu en låt inne i skallen ;-)!


I går var det ruskigt pinsamt, precis bakom bregottet står jag,
tar i som tusan, typ, och vips ser jag ett par uppspärrade blå
ögon som stirrar frågande på mig.....


Eeeeh.... jag tittar ner, lyfter några kartonger till
och låtsas precis som om ingenting har hänt
tackar i smyg den åttagradiga kylen för att mina kinder inte
omedelbart blev knallröda ....voi voi....


Man ska inte ge sig på sånt man inte behärskar,
typ sjunga för mig, sen kan jag väl bara konstatera att det finns
andra på mitt jobb som inte direkt kan det, öht.....alltså jobba.....


Go natt, vi siktar in oss på en bättre dag i morgon,
nu ska jag bara yla några svängar med Grace,
för banne mig, INGA KAN ÄLSKA SOM VIIIIIIIII !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: