- Bara en känsla, eller jag vet inte, en .....nåt


 

 

det handlar inte om att nån tanta sitter hemma och lipar,

lovar, bara det att den här underbara nya Alicia Keys-låten

både är sorglig och hoppingivande på samma gång,

eller hur känner ni?

 

Annars då?

 

Eehhh, ja, det var väl ingen direkt hit med dagens

läkarbesök kan jag sammanfatta det. Jag tillhör

definitivt inte den delen av befolkningen som är

speciellt bekväm med att sitta och gnälla hos sin

doktor.....

 

Nå ja, det är ju bara ett av flera härliga besök som

väntar, kanske blir något lite bättre, en arg och ettrig

tanta som pendlar mellan ett sovande stadie och kanske

mellanstadie-nivå får nog det bemötande hon förtjänar..

 

 

Ta hand om er,

det tänker ivf jag göra,

lugn o ro, fast musik så det

bara dånar och nu när ALLA

räkningarna redan är knappade

och klara kan man ju rent andas

ut :-)

 

Pepsilagret är påfyllt och badkaret

väntar, om jag inte svarar i nån telefåååån

så är det mycket möjligt därför att jag ligger

och guppar i skvalpet, ingen fara alltså !

 

1 Pia:

skriven

Låter som en riktigt skön idé. :o)



Jag har provskrivit texten på min arm och det funkar trots fyra ord!! Det ska bli spännande.. och ..ont?! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: