- Alltså, dagen har bara varit såååå perfa liksom


Alltså, vaknade, typ, o hörde dottern typ röra sig runt, runt i röran
här hemma liksom.... Antar att det var morgonmaken som skulle
på bara, eller, ja...typ

Mitt i allt börjar det bara lukta, liksom sådär som mat eller nåt, o
nu, aaaaah, pratar vi morgonen, alltså typ bara fööööre 7 liksom..
Jag menar, hur normalt äääär det bara att ja, äta köttbullar till ja,
frukost alltså?

O sen ringde ju morsan liksom, vi hade ah sådär sviiiiinkallt, och sånt
där äckligt vitt ute också, jag menar ska man behöva ta taxi till jobbet
såna här dagar undrar jag? Men mamma, skitsnäll bara, kom och körde
mig hela vägen till shoppen alltså, för att gå i mina nyyyya lårhöga
stövlar från LaRedoute, BARA 3009:-, vilket kap typ!!

Hahaha....

Nä, här var det mer en -26,6 grader ini.......kallt i morse, dottern
skötte sitt, jag överlevde att kliva upp fast det var tidigt och jo, modern
ringde faktiskt och skjuts fick jag också, dock inte i några lårhöga stövlar
med nån matchande tunika (som f.ö inte ens är snygg!) utan jag kör lite
enklare stil, mer basic, lite mer som den här tjusige karln ;-)


(som fö får ett fint diplom för bra butik, way to go Tomas Axell!)


Det här dravlet kom enbart till för att jag av nån mysko
anledning hamnade hos Mogi, ännu en av våra överklass-
bloggare här i Sverige... Varför jag envisas med att titta
in hos dessa tjejer och vips känna mig än mer White trash
vet jag inte men herregud vilka klasskillnader vi har fått
här hemma i Sverige alltså....


 

 

Och är det så att ni känner er lockade av att veta hur den övre

gräddan av Sveriges långt ifrån trasiga och bidragsberoende

befolkning har det så varsågod,

självklart bjussar jag på en länk till

fröken Mogi....

1 Lissie:

skriven

Haha vadå, alla äter väl köttbullar till frukost? :O

2 Pia:

skriven

Alltså, hon lät inte nyvaken.. hon lät hög!! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: