- Lite luft skadar ju aldrig




Surnar ihop lite, har haft problem med att sitta vid datorn då det verkar som att
jag är lite mer "känslig" just nu... Vad ska man då göra när man ingenting gör och
solen skiner ute? Fjantade iväg på en liten promenad, all by my lonesame =)


Bilden ovan är "dragen i" en gnutta, ljuset var dock sådär,
enligt min kamera och jag är lite ledsen över att jag inte
upptäckte blänket i snön när jag stod där!


Som vanligt finns massor att läsa på nätet, får se om jag återkommer
ikväll eller pausar lite längre. Intressant att veta kan ju vara att jag la
mig redan 9 i går kväll, jobbar MED skallen istället för MOT, är det
stormvarning och knastrigt (epilepsitjafs) så SKA jag inte kriga bort
det med annat. Jag ska pausa, vila huvudet och komma tillbaka EFTER,
tror jag ivf ;-)

Nå ja, internet är fritt, en litentanta mindre som tjuvar nätutrymme!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: