- Julaftonsmys


 


Vi har julat oss igenom ännu en storhelg, jag larvar omkring i nya julsockar,
höga, röda mockasinmojänger med bollar på och har det ganska så bra.

I veckan ska jag ner på stan, fick nämligen ett presentkort på en foundation,
tack i massor dotra, att som 40 plussare vandra omkring med inte bara årsringar,
som ju i sig har sin charm, utan även dessa förbenade finnar (tack Fenantoin...)
men med rätt "målarfärg" kan även jag få en mindre fläckig fasad ;)



Sen var det en absolut bonus att Råddan dök upp
på kvällskroken, dags att ordna en alldeles speciell
Spotify-lista för nostalgiska kvällar, ni kommer väl
1 A:

skriven

Haha, har du också finnar?!! Jag trodde jag var ensam om att vara över 20 och ha det:) Först trodde jag att jag skulle bli av med dem till 20, men de blev värre!! Nu satsar jag på klimakteriet:) Är de kvar efter det, så vet jag inte...

Kram!

2 Gazton/Jane:

skriven

Mmmmmmmm! Roddan! Min favorit =), var och såg på honom förra sommaren i Stockholm. Helt underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: