- Jo jo, det går framåt

 

 

 

Sitter och förbereder mig..... ska ju både hugga in på disken, en ovanlig syssla när

man kan själv, eller hur? och promenera mig bort till självaste butiksinnehavarinnan

av Harrens Hemslöjd här i Högland

Låtsas vara hypereffektiv men är oerhört tacksam över den ganska så sega upp-
kopplingen, blir nästan skakis av bara tanken hur det skulle bli om jag kunde sitta
med dubbla datorer hemmavid...... Inte speciellt smart om man har problem med
sin fokus kan jag lugnt säga ;)

Särbot har sent omsider stolpat ner till sin tjusiga verkstad och egentligen borde vi
ha varit svängen om LH's Byggtjänst för hämtning av "räddat gods", när chefen är
borta är det ju inte någon som hämtar varorna till Klatasmen nämligen utan "Byggare
Bob" kliver in och räddar situationen. (eller om jag får gissa, fru LH's Byggtjänst :)  )


Här vill jag bara skryta med att jag inte alls bara känner
klena människor som lever på bidrag (OBS IRONI!!!)
utan några företagare finns allt i bekantskapskretsen,
såna där som håller Sverige i rullning eller hur det nu är ;)




Dagens men herregud människa?!?!-artikel är plockad ur VK

-Onanerade i trappuppgång.......


Jag hoppas bara att polisen inte åkte
dit för att ta saken i egna händer...

"Polisen åkte till platsen för att "stävja företeelsen".

utan att de kanske lyckades prata ner eländet?



1 gladulle:

skriven

Gott nytt år på dig själv.

Känns som att livet rusar på i 180km/timmen trots att jag har jullov.

men ska försöka fortsätta blogga vidare för att jag tycker att det är kul, men det är bara att inse att 24 timmar per dygn är för lite ibland när man ska balansera familjeliv och jobb.



hoppas du får en härlig helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: