- Brrrr, ut i kylan en kortis!


"vägen" hemma i Högland, särbots favoritmotiv när
det gäller mms kan man lugnt påstå ;-)


Såhär ser det inte ut utanför mitt fönster direkt, vi har en fin rosa
himmel men termometerns 19 minusgrader gör att min promenad till
apoteket bara puttas framåt och framåt...

Nu måste jag dock masa mig iväg vare sig jag vill eller inte, snart
är det än kallare och jag har definitivt inte ställt in min termostat
till vinterläge ännu, fryser som en hund utomhus.

Dottern ligger däckad här hemma, hon har haft några år med eviga
förkylningar, influensor och elände och inatt small det till igen. Känns
inte så rättvist för nog finns det annat i livet än att ligga instängd i sitt
rum med halsmandlar i storlek basketboll när man är 18 år..
1 A:

skriven

Ja, usch! Avskyr när magen bråkar på nätterna. Det känns på nåt sätt mkt värre än när det är dagtid!

Hade fått för mig att din sjukskrivning redan gått ut, eller skulle göra det precis när som helst, eftersom du redan haft en del kontakter med AF och gjort utredningar. Jag är SÅ nyfiken på vad de kommer fram till...Hoppas att det är nåt intelligent!

Stackars din dotter! Jag blir så där periodvis, att förkylningarna bara avlöser varann. Influensa vaccinerar jag mig mot, för det bara orkar jag inte ha! Synd man inte kan vaccinera sig mot magsjuka också! Tycker nån borde fixa det, så vore det väl nåt att få nobelpriset för!! Hoppas att hon blir frisk snart och slipper ligga bort den mysiga adventstiden!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: