- På tal om någonting helt annat, the starchild, vad är det?




Lite knepigt är det va? Det här mer eller mindre ramlande över
mig på fb, var annars =), och jag orkar inte trumpeta ut några
åsikter om Allianser och sjukreformer riktigt än...


Ska iväg till sjukan igen, dubbelbokad i dag kan man nog säga
och sen är det fritt, har inte bestämt mig om jag ska hitta på
något i kväll eller inte men min goda intuition säger mig att
kanske blir det en lugn kväll,
som vanligt,

trivs som bäst på det sättet jag!


(vill bara förtydliga, jag varken tror eller misstror teorierna
kring ev. ufon, väntar bara på "bevis" så kan jag ta ställning
det här är väl lite intressant eller hur?)
1 A:

skriven

Hm...ja, vad ska man egentligen tro eller inte tro? Fast just när det gäller saker som kommer från USA så har jag en tendens att vara lite skeptisk, av nån anledning...

Hur går det med "rehabkedjan" för dig? Nåt nytt på utförsäkringsfronten för din del?

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: