- Om man ägde rätten till sin egen blogg, o faktiskt fick tycka som man gör




så skulle allt vara så mycket enklare...



Just idag så har jag faktiskt fixat borden, golven, mattorna
ja, nästintill allt innan skallen sa ifrån och jag fick bädda
ner mig.....


Men det är inte helt fel att knöla ihop sig bland
kuddar och täcken även om det inte är natt,
en pigg morsa som avrapporterade dagens framsteg
och nu inga telefoner som stör.


Den här dagen blev inte så illa ändå, nu ska jag bara hänga
upp dotterns tvätt också...hehe, nån glömde visst det ;-)


Vill du vara med o backa upp
på facebook?
1 Anna:

skriven

Äsch... Nu har jag tänkt och reflekterat lite... Ja, helt enkelt fnulat en stund... :))

Allt jag har att säga är (utifrån vad jag vet om dej) att låt lejoninnan i dej komma fram och sparka den där tragiska jungfrun i arlset... fniss

Du är vacker som få (trots förvrängningar) och det är på tiden att du sträcker på dej och säger: Jag duger ta mej fan, oavsett mina fel och brister...

Lättare sagt än gjort, men jag tror och vet om du kan, för styrkan och viljan det har du.



Kramen!!

2 Anna:

skriven

...att du kan. ;)

Jag hann inte stoppa "tryckfels-Nisse"... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: