- Nä nu jävlar!!




Jag tror kanske på att vända andra kinden till, jag tror rent ideologiskt på
att alla förtjänar en andra chans, kanske en tredje också, va fan vet jag,
men just nu vill jag bara skaka om en viss person!!!


Skärp dig för fan människa, våga dig aldrig i närheten av mitt hem någonsin
för du är en stor fet nolla som bara åstadkommer en massa skit vart än du
tar vägen!!


*pustar ut*


Jaha ja, vilken nytta gjorde det då? Inte vet jag, men jag var bara tvungen
att tömma ut ilskan innan jag blir vansinnig, jag kan inte stå med en fot i
varje läger jämt, jag kan inte känna med människan och historien OCH då
även godkänna handlingarna!! Nej, man får stå för vad man gjort, man får
banne mig försöka ta tag i sitt liv och man får kliva ur sin offerroll, utan att
för den skull halka in i den exakta motsatsen!


Så, nu ska jag göra nåt neutraliserande, jag ska definitivt inte fortsätta att
läsa för det spär bara på ilskan just nu. Andas...tänka lugna, snälla tankar
och ... skita i hela saken, det är inte mitt liv, det kommer aldrig att bli mitt
liv och nä, jag kommer aldrig att släppa in eländet i mitt liv heller. PUNKT!

Natti för f-n!
1 Anonym:

skriven

Nyttan var att väcka eftertanke som gör avkall på "snällhet" till förmån för värderingar som vi ju delar

Jättemyckelöööv!

2 litentanta:

skriven

jag är INTE arg på dig...inte sådär egentligen, men det vet du väl kanske? blir bara så satans less ... lööv bakas förstås!

3 särbåt:

skriven

Litegrann arg på mej får du vara, -det är jag...

Hur välreparerad, gelcoatad och flytande båt man än har, så ska man ju inte ta fan i den...

Han får väl lära sig att simma!

4 MDAMZ:

skriven

Hallå!!!

Ilska och frustration är så energitömmande men förståelse har jag ;)

Besök min ny blog vetja...



//Inspirerar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: