- Lite sol, lite sjukhus



Har suttit ute i säkert..... 2 (?) timmar idag, skönt att få lite värme och ljus
på den gamla kroppen samtidigt som jag mer och mer fastnar i boken!


Måste dock säga att den tanta jag är i dag INTE ska läsa Hypnotisören under
nattetid, har suttit och ryst i omgångar fast det varit riktigt varmt ute.....


En viss bloggtorka verkar ha infunnit sig, vad vore man utan vänliga pikar
och hån... För mig har bloggandet varit roligt, ett sätt att få tänka högt och
kunna komma ihåg dagarna som kommer och går men just nu känns det
bara för tragiskt, hur lite jag än vill tillskriva människor den makt över mig
att det gör ont så är det nog ändå så....


Funderar helt enkelt på att lägga ner den här bloggen, får se hur det blir men
just nu vill jag inte alls bli skärskådad och idiotförklarad..... mer.....
1 Madeleineslife:

skriven

WOW vilken vacker bild!!!!



Jag hoppas du har kommit på andra tankar! För jag vill inte att du försvinner, tycker att det är kul att läsa din blogg & om dina tankar!

Har som sagt inte hängt med vad som hänt, men jag har några som tycker & tänker om mig. Men har bestämt att jag mår bra av att blogga & då låter jag det vara så, skiter i dom andra, för det är dom som har problem!!!!



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: